2017. jan 19.

A túlélő csomag története

írta: Designed by Brigó
A túlélő csomag története

Egy kosárnyi ajándék

photocat.jpgEgy ideje már lekerültek az ünnepi fények, dekorációk, így a korábbi bejegyzésemhez hasonlóan ismét közszemlére bocsájtom az egyik "csináldmagad" ötleten alapuló karácsonyi ajándékot, amely tavaly került a fa alá.
Különlegessége, hogy cseppet sem ünnepi, így bármilyen alkalomra elkészíthető, összeállítható! Könnyedén variálható évszaknak megfelelően, ajándékozott személyiségétől függően.

Kreatív beállítottságú, szeret alkotni, dekorálni. Ezekből a tulajdonságokból indultam ki az egyik 2016 karácsonyára szánt ajándék tervezésénél.
Cél egy olyan ajándék megtalálása, kivitelezése, amely garantáltan mosolyt csal az arcra, és nem utolsó sorban a választott tudja használni.

Az első ötletek eltérőek voltak a végleges verziótól, de nem bánom, hogy végül emellett döntöttünk. De hogyan jutottunk el idáig?
Rengeteget szörföltem a neten inspirációkért kutatva, szinte felforgattam a Pinterest minden "zegzugát", míg az egyik kis sarokban lelt ötletfoszlány vezetett el a célig. Ha kíváncsi vagy, melyik volt az, kattints ide, hogy megnézhesd.

Elsőként ki kellett találnom a választott témát. Tél lévén "böktem" a hideg estés verzióra.
Következő lépésként -a nagyobb szöveg esetében- megfelelő háttérre volt szükségem, amolyan "sulis tábla stílusúra", amelyben Google haverom volt segítségemre. Ide kattintva válogathattok. A kisebb címkék közül itt keresgélhettek, a megfelelő betűtípusért pedig ezt az oldalt hívtam segítségül.
Rögtön tudtam, mivel szeretném a csomagot megtölteni, így a címkék korábban elkészültek, minthogy beszereztük volna a tartalmat, ami a következőképpen alakult:

  • pléd
  • házi forrócsoki por
  • natúr fehér bögre
  • lakkfilc

A plédet, és a bögrét, valamint a kosarat egy áruházban sikerült beszerezni, a lakkfilcet pedig kedvenc kreatív webáruházamból, innen rendeltem. A filc bármilyen felületre használható, alkotni vágyó ajándékozottam pedig "kiélheti magát" a natúr bögrén. A rárajzolt/írt mintát 160 fokon kell csupán sütőben a felületre égetnie.

Képeket sajnos az utolsó pillanatban sikerült készítettem.

16144350_1741140019245342_705337905_n.jpg

Különböző betűtípusokat használtam, szerintem gyönyörű az összhang köztük :)

16144633_1741139989245345_1067946970_n.jpg

Minden tárgy kapott egy jelzőt: Melegítő forrócsoki, Kézmelegítő bögre...

16176846_1741139972578680_2007682274_n.jpg

...Díszítsd Te bögréhez...

16176144_1741140095912001_390726977_n.jpg

A csomagba került egy "ajánlás" is:
"Pihend ki a fáradalmakat"

Helinek viszont ezúttal nem volt kedve leellenőrizni a munkámat.

Házi forrócsoki por receptekkel is tele van az internet, az alapnak ezt választottam, de természetesen sajátos összeállításban került az üvegbe.
A por "köntöséül" egy itthon lelt kisebb üveget választottam, tormát tárolhatott előző életében. A tetejét télies mintájú rizspapírral borítottam be decoupage technikával, és szalaggal díszítettem.

Következő bejegyzésemben elmesélem, hogyan tettük egyedivé a szentestét, és ezzel magasabbra a képzeletbeli mércét.

 

 

Szólj hozzá

születésnap család ünnepek ünnep karácsony szerelem meleg bögre tél csakúgy kosár névnap tábla diy sütés kakaó túlélés csináldmagad kréta várpalota pléd melegítő forrócsoki nyomtatás anyáknapja ajándékkosár lakkfilc ajándékozott designedbybrigó túlélő csomag hideg este hidegnapok télies ajándék túlélőajándék fémkosár egy kosárnyi ajándék lepd meg Heli melegítőajándék csináldmagadbögre