2016. dec 08.

Karácsony az utolsó pillanatban

írta: Designed by Brigó
Karácsony az utolsó pillanatban

A nagy terveknek olykor várniuk kell. Néha porosodni ítéltetnek, amíg egy-egy esemény lezajlik, megtaláljuk helyünket vagy csak kitaláljuk, hogyan tovább.
Részemről a nagy terv a "polcra került" amíg lezajlanak az ünnepek, és talán az új évet majd hatalmas lelkesedéssel indítom.

Tekintettel arra, hogy van egy fő állásom, egy cicám, háztartás, és a többi, rövid szabadidővel gazdálkodom. Így készülök az ünnepekre is. Ugyan biztonsági okokból az ajándékötleteimet, kivitelezéseimet nem oszthatom meg a nagyérdeművel, karácsonyi gyors, olcsó, utolsó pillanatos dekorációimat örömmel töltöttem az egyik videómegosztó oldalra. A csatornát ide kattintva éred el.

Tudom, az idő drága, és rohan is ráadásul, és bevallom őszintén, az a fajta ember vagyok, aki bármilyen DIY linkre kattint, beleteker a lényeges részekre. Éppen ezért, törekszem arra, hogy minél rövidebb videót készítsek.
Kevesebb, mint egy percben mutattam meg az idei adventi díszünket, melyet ide kattintva nézhetsz meg, ha lemaradtál róla.

Számomra dekoráció terén idén a legnagyobb (tényleg a LEGNAGYOBB!) dilemmát az ebédlő asztal okozta, egészen pontosan annak dísze. Rengeteget kutattam a neten inspirációkért kutatva, végül az alapötletet ez a fotó adta, melyet a Pinteresten találtam:

14572438_1146299965466421_7314803798734705954_n.jpg

Tudtam azonban, ha vázával dolgozom, annak egy valaki fog örülni, mégpedig Heléna (a macskám), én pedig legfeljebb romokat takaríthatok. Szóval macskabiztos megoldásra volt szükség, és mint általában, most is "derült égből villámcsapásként" jött az ötlet.

Ha még nem láttad Facebook által, mutatom a legutóbbi DIY bejegyzésem:

 

Szólj hozzá

kreatív youtube videó ünnep asztal karácsony macska olcsó csináldmagad dekoráció várpalota ünnepi asztaldísz dekor asztaldekor designedbybrigo designedbybrigó karácsony2016 macskabiztos gyorsdekor utolsópillanatban