2016. okt 08.

Marketing és a többi

írta: Designed by Brigó
Marketing és a többi

Amint belevágtam a decoupage (dekupázs) világának felfedezésébe, és elkezdtem a tanulás által az ajtókat egymásra nyitni egy-egy új technikára rájöttem, mennyire népszerű, és bárki számára elérhető.
Laikusként az ember nem gondol bele, még akkor sem, ha nem csak elméleti, hanem bizonyítottan gyakorlati síkon is rendelkezik kézügyességgel. (Gyakorlati síkomról talán egy másik bejegyzés fog szólni.)
Leegyszerűsítve szembesültem a kellemetlen ténnyel: ilyet bárki tud!

Feliratkoztam egy kézműveseknek szóló, marketing témájú hírlevélre. Természetesen ebből is pénzt csináltak, de a pozitívum, amely mellett nem mehetek el, hogy ingyenes hírlevelükben tippekkel látnak el, ötleteket adnak, hol próbálkozz, hirdess, hogyan építsd fel a saját birodalmad. Persze amolyan mézes madzagként, hiszen egy-egy levél megnyitásával csak "megcsap az illata", és ahhoz, hogy megfoghatóvá, hasznosíthatóvá formáld, pénz kell.
Szerény meglátásom szerint jómagamnál maradva nem vagyok könnyű helyzetben. Fő állással rendelkezem, a keresetemből esélyem sincs a hobbimból vállalkozást eszkábálni. Igen, azok a piszkos anyagiak!
De, ha lapozunk, akkor is újabb, a fent már említett nehézségbe ütközünk: ilyet mindenki tud!

Szóval egymagam, mindenféle szakember és gyakorlatilag pénz nélkül kell megtennem az első lépéseket, amelyek tekintve, hogy a Designed by Brigó alapja, nem kapkodható el.
Nem szoktam feladni, feltéve, ha komolyan gondolom. Addig is létrehoztam, és úgy csinálom, mint mindenki más. Meska, és egy ingyenes weboldal létrehozása után "csurrant-cseppent" némi remény kolleginák megrendelései által. Szeptemberben az első eladásom is lezajlott a Meskán.
Tudom, ha ebből másodállást szeretnék összehozni (minimum!), akkor ez közel sem lesz elég, és itt most nem az anyagiakra gondolok. Nem lehetek egyenlő a tömeggel! Szerencsére rengeteg ötletem van, de szanálnom kell, választani, megmásíthatatlanul dönteni, melyik lesz az, ami tükröz, jellemezni fogja az oldalam, engem, azt, amit képviselek.

Szólj hozzá

marketing kreatív tömeg facebook kézműves pénz hírlevél diy csináldmagad másodállás decoupage egyedi meska dekupázs elsőlépés designedbybrigó