2017. feb 12.

Magasra azt a mércét!

írta: Designed by Brigó
Magasra azt a mércét!

Interaktív ajándékozás

Jócskán elhagytuk már az ünnepi hangulatot idéző emlékeinket, így a lehető legjobban időzítek, már ami a karácsonyból maradt sztorizást illeti. Viszont az ígéret arra való, hogy betartsák, így ahogyan fogadalmat tettem előző cikkem végén, úgy el is mesélem, hogyan tettük a 2016-os szentesténk által magasra a mércét, és vittük el az ünnepet valami teljesen más felé.

Akkor még nem sejtettem, hogy megosztom. Így nem fotóztam. Mi változott azóta? A gondolkodásom. Előfordul, hogy nincs idő egy-egy alkalomra tervezni, készülni, és én is, ha afféle "alkotói válságba" kerülök, rengeteget inspirálódom a neten. Különböző blogbejegyzések segítenek továbblendülni, vagy csak a közhelyes Pinterest képek. Legyek én is inspiráció! :)

Körülbelül október táján kezdtem el morfondírozni, hogy hogyan tuningoljuk fel az ajándékozást. 2015-ben az ajándékok nem név alapján találtak gazdára a fa alatt, hanem kép alapján. Kaptak keretet fa chipboardok által, karácsonyi jókívánságokkal, ezeket innen szereztem be.
Első körben hasonló utakat kezdett járni a fantáziám, és talán valamelyik "leágazásnál" találtam rá a végleges kivitelezésre, amelyet miután párom "lemeozott", azaz rámondta az áment, feljegyzésre kerülhetett az erre vezetett helyre (notesz oldalra), hogy aztán a megfelelő időben kivitelezésre kerüljön.

Gyermekkorból maradt tehetségem kamatoztathattam, s így, hogy tehetségről van szó (magyar tanárom után szabadon) nem kellett túl sok időt fordítanom a dologra. Nos, de áruljam már el, miről is van szó!

Ezúttal versike segítette, irányította az ajándék keresgélést. Kihasználva a tér nagyságát (udvar, padlás, szobák, garázs) nem volt megerőltető elrejteni a csomagokat. Volt, akinek az ajándék egyik fele a fa alá került (pálinkás poharak), és a versike segítségével a másik felét, a "kompozíció" hiányzó darabját (pálinkatartóként funkcionáló madáretető, pálinkával) kellett meglelnie, amely a zuhanyzóban volt elrejtve.
Olyan is volt, akinek a vershez illő tárgy került a fa alá, és az "igazi ajándékot" kellett megkeresnie. Sikerült amolyan interaktív szentestét kreálnunk, amely így utólag tényleg remek ötlet volt, frissítőleg hatott a rengeteg étel-ital után, között, okozott fejtörést, és csalt mosolyokat az arcokra.

Szeretettel ajánlom mindenkinek, nem csak karácsonyra! :)

 

 

Szólj hozzá

kreatív vers születésnap ünnep karácsony csakúgy ajándék rejtvény interaktív névnap csináldmagad meglepetés ajándékozás valentinnap versike designedbybrigó interaktívajándékozás interaktívünnep