2016. okt 04.

Hogyan kezdődött?

írta: Designed by Brigó
Hogyan kezdődött?

Én és a decoupage.

Visszamehetnék egészen a gyerekkoromig. Honnan ered a kreativitásom, a fejlődni vágyásom, de akkor ez egy igazán hosszú bejegyzés lenne. Talán majd legközelebb.
Ahogy első irományom címében is olvashatjátok, a decoupage (dekupázs), mint technikáról, pontosabban a "vele" való találkozásomról mesélnék. Előfordul, hogy már a szó is megrekeszt, ez esetben kattints ide, hogy google barátunk segítségedre lehessen.

Tavaly találkoztam az egyik legnagyobb közösségi oldalon egy kedves, segítőkész bejegyzéssel. Talán valamelyik, erre a célra létrehozott csoportban, már nem emlékszem. Húsvéthoz közeledtünk, de bőven volt idő levegőhöz jutni az első sokk és felismerés után: "Erre én is képes lehetek!"
A bejegyzés fázisfotókkal, lépésről lépésre vitt végig a folyamaton. Hungarocell tojásokból tanultam meg húsvéti tojásokat gyártani, méghozzá finomvonalas repesztéssel! Kipróbáltam, és sikerült!
Ekkor még nem is sejthettem, hogy micsoda lavinát indítottam el!

 

 

Szólj hozzá

húsvét decoupage elsőbejegyzés énésadecoupage hogyantörtént