2017. már 28.

Csüngő tündérkert

írta: Designed by Brigó
Csüngő tündérkert

A megtervezett ajándék

A tapasztalataim szerint ajándékaim sikere a tervezésen múlik. Ha volt kivétel, az csak erősíti az előre tervezés fontosságának szabályát.
Több technikával is megismerkedtem az elmúlt időszakban, melyek végül mind a szívembe lopták magukat valamilyen oknál fogva. A decoupage sokszínűsége, a beton puritán egyszerűsége, még a "mindent bele" csomagok is magával ragadtak.

Nem is sejtettem, hogy az általam korábban ráncolt homlokkal méregetett, "miértekkel" körülölelt tündérkertek is helyet kapnak a kedvenceim között.Eleinte nem értettem hogyan tetszhet ez bárkinek is, miért számít egyáltalán alkotásnak néhány növény és kerámia figura egymás mellé pakolgatása. A 2016-os Éva napi ötlet azonban mindent megváltoztatott. Akkor tudtam, hogy az ajándékozottnak tetszeni fog, és ilyenkor más nem számíthat, nem kerülhet előtérbe az "alkotó" véleménye, így végül a Manókert készítése ráébresztett tévedésemre.

A történet közzétételét követően kedvenc kolleginám kifejezve tetszését, azonnal érdeklődött hasonló kert rendelhetőségén. Abban a percben már tudtam, ha jelezni is fogja kérését, végül születésnapjára fog készülni egy. Magamnak tett fogadalmam be is tartottam, a már korábban említett internetes, külföldi oldal segítségével beszereztem a hozzávalókat. Némi virágföld, és dekor zuzmó felhasználásával, ragasztópisztoly segítségével készítettem el ezt a csüngő verziót.

sam_1802.JPG

sam_17882.jpg
Természetesen Heléna ellenőrzésével :)

Szólj hozzá

kreatív születésnap ajándék olcsó kert gyors tündér tündérkert dekoráció házikó dekor kollegina csüngő lógó DIY Heléna designedbybrigó kertetajándékba Heli kétezerforintalatt dekorajándék